2013. december 27., péntek

Véleményem 2.

( ha a múltkori véleményemet nem olvastátok, akkor olvassátok el azt, mielőtt ezt nézitek meg. KATT )

Komolyan, nem lehetnek olyan időt, amikor senki nem vitázik, ugye? Nem lehet olyan, hogy nem hibáztatjuk a másikat? Vagy nem lehet olyan, hogy ne kössünk bele a másikba?
Miért nem képes mindenki nyugton maradni? Komolyan.. borzalmas ez az egész.
2013 végére elértük azt, hogy mindenki a másikat szólja le/hibáztatja, mindenki beleköt mindenbe, és mindenért magyarázkodni kell. És ez jövőre is ilyen marad.. de szerintem ez ROSSZABB LESZ.

Kezdjük az elején; a múltkori véleményem óta inkább próbáltam magamba tartani a dolgokat. Oké, ez sikerült. Eddig.
Szóval, újra leírom mit gondolok. Mert már tényleg rohadtul elegem van. Ismét. Nagyon.

Aminek nagyon örülök, hogy a Zerrie-s ügy, hogy mindenki hibáztatja Perrie-t valamiért, befejeződött, de még mindig leszólják, mert önmagát adja. Édes istenem.. mert hülye fejeket vág a képeken, videókon, akkor már egy beképzelt picsa? Emberek.. és ha ti hülye fejeket vágtok, akkor mik vagytok? Gondolkozzatok el már ezen.
Egyébként.. azt mondták egyesek, hogy beképzelt. Könyörgöm, nem egy ember mondta azt, köztük én is, hogy a hírességeknek, sztároknak kell egó. Mindenkinek van. Enélkül nem lehet senki se, valaki. Ha értitek mire gondolok.
Ennyit erről, örülök, hogy ez az egész lecsillapodott. Már ahogy..

Folytatás, pedig amit egyszer már leírtam, szóval beszéljünk ismét a Sophiam témáról.
Én személy szerint imádom Sophia-t. Kedves, nagyon szép, és boldog mellette Liam. Önmagát adja, és ő tényleg modell! Egyetemre jár, divat szakon, és rohadtul tetszenek a ruhái, amiket tervezett. Modellként is nagyon jó, szerintem. Megvan hozzá az adottsága. Egyszerűen imádom. #TeamSophiam
Sok fan jó - nagyon jó - dolgokat mondott róla. Itt egy például; "Nem szerettem Sophiát... nem volt szimpatikus, de az egyik nap találkoztam vele és Liammel, igen megöleltek és beszélgettem is velük. Annyira felszabadultak voltak. Liam boldogabb Sophiával."
A másik, amit Sophia testvére mondott; "Liam és a családja hívta Sophiát a vacsorára, de Sophia udvariasan visszautasította a meghívást, mert tudja hogy Liam nem tud sokat lenni a családjával...és hagyta őket. Ezért megbeszéltek egy másik időpontot ahová már Sophia örömmel fog menni. Annyira bájosak együtt."
Ennyit az utálkozókról. És én már nem egy embernek mondtam, hogy Sophia-t jobban szeretem, mint Danielle-t. De ez nem azt jelenti, hogy utálom Dani-t, mert nem.
A másik ezzel a témával kapcsolatban, azt ma láttam facebook-on, de a mai csak egy része..
Szóval, azt hiszitek, mert Dani lájkolgat olyan képeket, aminek szomorú, vagy rossz jelentése van, akkor szomorú Liam miatt? Gondolkodjatok éretten, szerintetek neki nincs élete? Nem tudjuk mi történt vele, lehet, hogy más miatt szomorú, nem kell egyből bele keverni Liam-et! Mert nembiztos, hogy köze van hozzá. Felnőtt nő, van élete. És mi nem tudunk minden. Lehet, hogy május óta neki is volt valakije, akiről mi nem tudunk, és az miatt szomorú, vagy ilyesmi. Nem kell minden össze keverni...
És az, amikor valakinek válaszol twitteren, az tök jó, meg minden, én is örülnék neki, de hagyjátok már békén Dani-t a Liam-es dolgokkal.. Barátok maradtak, jóban vannak, örüljetek ennek.
És nagy taps Dani-nek, mert nem küldi el a rohadt életbe az olyan fanokat, akik ilyen kérdésekkel bombázzák őt, és Sophia-nak is, mert elfogadja, hogy Liam-nek sokat jelentett Danielle, nem mond róla rosszat, meg semmi! És az utálkozókkal se törődik, nem nézi, hogy ki utálja. Szóval, nagy taps mindkettőnek!
És persze, a Danielle-l foglalkozó magyar oldalaknak is, mivel ők se utálkoznak, nem szólják le Sophia-t, és ez fordítva is igaz, a Sophia-s oldalakkal kapcsolatban.

Az utolsó, amiért előre bocsánatot kérek, az előfordulható csúnya szavakért...
Oké, hogy én mondom, hogy ne utálkozzunk, de van egy olyan ember, akit nem fogok szeretni, és senki nem tudja belém beszélni, hogy szeressem. Ő Eleanor.
Senkit nem buzdítok arra, hogy ne szeresse, és senkit nem kényszerítek arra, hogy azt szeressék, akiket én szeretek. Megértem, ha szereti valaki, nincs ezzel gond, de én nem fogom. Az, hogy miért, az az én dolgom, de pár pontban részletezném, hogy ne kössetek belém.
NEM azért mert halálosan bele vagyok zúgva Louisba; emberek, directioner vagyok, több mint egy éve, de nem vagyok szerelmes a fiúkba, mert van barátom, lassan két éve, szóval.. 
És az, hogy utálom, annak nincs köze ahhoz, hogy egy részben Larry Shipper vagyok.. 
De miért van az, hogy lehet anti Perrie Edwards, anti Sophia Smith, de ha már anti Eleanor Calder van, akkor balhé van? Egyébként.. a facebook szabályzatában benne van, hogy bárkiről, bármilyen formában megmondhatjuk a véleményünket. Perrie-t, és Sophia-t mindenki leszólhatja, ugye? De ha Eleanor-t nem szabad.. És most nem az anti Eleanor-os magyar oldalt védem! Senkit nem védek! Csak Perrie-t, és Sophia-t. Mert ez teljesen igazságtalanság, hogy ha valaki(k) róluk utálkozó oldalt vezetnek, az már nem baj.. 
Ui.: nincs semmi bajom az Eleunor Shipperekkel, ne értsétek félre, vannak nekem is olyan ismerőseim, akik Eleanor pártiak, én nem küldöm el őket a halálba. És ismétlem, nem beszélek bele senkit abba, hogy azt szeresse, akit én is. Ez csak a saját véleményem.

Ha már a Larry Shipperes dolgoknál tartunk... most jön a nagybetűs beszéd:
MIÉRT? MIÉRT MINDIG A LARRY SHIPPEREK A HIBÁSAK, BAKKER? MIÉRT? MIÉRT KELL MINDEN LARRY-S EMBER ELKÜLDENI A HALÁLBA? MEGÉRDEMLIK? NEM!
ŐK IS EMBEREK, ÉS SEMMIT NEM TETTEK! NEM MIATTUK TÁVOLODOTT EL EGYMÁSRÓL HARRY, ÉS LOUIS, HANEM A MODEST MIATT! GONDOLKODJATOK MÁR OKOSABBAK KICSIT, KÖNYÖRGÖM!
ÉN CSAK EGY RÉSZBEN VAGYOK LARRY-S, LEGJOBBAN A BARÁTSÁGUKBAN HISZEK, HOGY AZ MÉG MINDIG OLYAN, MINT AMIKOR ELKEZDŐDÖTT! CSAK EGY OKOSKA, A MODESTTŐL KITALÁLTA, HOGY TÁVOLODJANAK EL EGYMÁSRÓL, ÉS NE MINKET HIBÁZTASSANAK, HANEM EGYMÁST, LEGYENEK NAGY VESZEKEDÉSEK, FOGLALKOZZANAK AZ ÚJSÁGOK, ÉS AZ INTERNET, MEG MINDEN, ÉS MINDENKI A FIÚKKAL. AHA. IGEN. CSAK EZZEL ELÉRIK, HOGY MINÉL TÖBB BARÁTSÁG  SZAKAD SZÉT, SOK EMBER ESIK DEPRESSZIÓBA A SOK BÁNTÁSTÓL, DE EZ, A LEGROSSZABB A FIÚKNAK! MERT ŐKET IRÁNYÍTJÁK!
MEGRENDEZNEK MINDENT A MODESTES ÖREGEMBEREK, ÉS MI MINDENT ELHISZÜNK.
ÚGY KEZELIK EZT AZ ÖT FIÚT, MINT VALAMI MARIONETT BÁBÚT, ÉS RÁNGATJÁK ŐKET EGY ZSINÓRON! EZ AZ EGÉSZ 21. SZÁZAD ILYEN! KÖCSÖG EMBEREK MINDENHOL, AKIK IRÁNYÍTJÁK A MÁSIKAT. ÉS EZ NEM CSAK A FIÚKNÁL VAN, HANEM A LEGTÖBB SZTÁRNÁL. 
Szegény Miley-t is elhordjátok minden ribancnak, amikor ő az egyik, aki önmagát adja! Hatalmas tisztelet neki ezért, hogy kitudott lépni a Hannah Montanaból! És elviseli amit mondanak róla!
HATALMAS TISZTELET AZ ÖSSZES OLYAN SZTÁRNAK, AKI ELVISELI, HOGY MÁSOK, A 'FŐNÖKEIK', IRÁNYÍTJÁK ŐKET. HIHETETLEN ROSSZ VILÁGBAN ÉLÜNK.
Ui.: semmi bajom azokkal, akik nem hisznek Larry-ben. Ismétlem, ahogy az előzőnél, vannak olyan ismerőseim, akik nem hisznek Larry-ben, mégsem küldöm el őket a halálba.
Egyébként, az én Larry Shipperségem, nagy része, inkább Harry, és Louis nagy barátságából áll. Számomra ők még mindig olyanok, mint amikor kezdődött a barátságuk. 
És ismétlem, nem beszélek senkit rá semmire sem.

De szerintem mindegy mit magyarázok, valaki mindig félreérti.

Leszarom magasról, hogy ki mit gondol most erről, ez az én véleményem, és szerintem, ha mások is kimondhatják a véleményüket, én is kimondhatom. Erről ennyit. Várom a visszajelzéseket.

1 megjegyzés:

  1. ámen! tetszik a hozzáállásod és egyet is értek. hajrá csak így tovább! xoxo

    VálaszTörlés