2013. október 12., szombat

8. rész



Az oldal belilult. Csak halványan de belilult. :D De most nem a színekről fogok dumálni.
A múltkori részt, miután feltettem, volt kb. 420 látogató. Most pedig két nap alatt több kb. 570? Nagyon örültem ennek. 

A részről annyit, hogy olvasás közben ne higgye senki azt, hogy bármi bajom van, bármelyik 1D-s barátnővel, mert nincs. Danit nagyon bírom, Sophiat is, Perrie az egyik példaképem - nagy mixer vagyok - , Eleanorral sincs különösebb bajom, bár őt kedvelem a legkevésbé a felsoroltak közül. Nem vagyok Larry shipper, mielőtt bárki is mondana valamit! Ezt csak azért írtam, mert ketten benne lesznek a történetbe. És persze a félreértések elkerülése miatt! :)
Komizzatok, és pipáljatok!:) Nagyon-nagyon örülnék neki. Jó olvasást ! :)


Később a nap folyamán kiderült, hogy a gonosz nagyszüleim a hétvégére nálunk maradtak. Szóval.. egyszerűen mesés volt.
A nagyi apa kérésére próbált nem túl sok rossz megjegyzést tenni. Nem mondhatom azt, hogy nem mondott semmi rosszat. Mert mondott.
Szombaton a vacsorára alig mondott bármi kritizálni valót, ami jó. Vagyis anyának .. de ezután a hétvége többi részében én lettem a rossz.
Emlékeim szerint a gonosz nagyszüleim soha nem aludtak itt nálunk még az évek során. Anyával megmutattuk a vendégszobát..  és innen kezdődtek a bajok.
Fogalmunk se volt arról, hogy nem rendeztük el normálisan az ágyat, mivel olyat ritkán alszik nálunk bárki is.
A nagyiból mindenféle rossz megjegyzés jött. Aztán egyszerűen rám parancsolt, hogy - ' Te! Tedd rendbe az ágyat mire megfürdök! ' - és bevonult a fürdőbe. Anya letette a csomagjaikat, és megvonta vállát, majd kiment. Mi rosszat tettem? Nem nyitottam ki időben az ajtót?
Másnap a reggelinél csöndben volt.. csoda!
Délelőtt fél tizenegy körül megkért, hogy zongorázzak neki, mert nagyon régen hallott zenélni. Mintha ezt gúnyosan mondta volna.. sőt, ez biztos!
Mindannyian felmentünk az emeletre. Szinte már most tudtam, hogy valamibe bele fog kötni.
A zongorajátékom végén, mindenki a nagyira szegezte szemét. Csönd lett.. Pár másodperc múlva a nagyi megszólalt; egyszerűen kijelentette, hogy rossz volt.
Apa ideges lett. Azt mondta, hogy eddig tűnt mindent, minden kritizálást. De az, hogy az ő lánya zenélését szólja le, az mindennek a teteje.
Nemes egyszerűséggel kikísérte őket - persze miután gyorsan összecsomagoltak - és rájuk csapta az ajtót. Nagy szemekkel nézet az előszobában álló apámat, aki csak idegesen veszi a levegőt. Anya szorosan megölelte, mire elmosolyodott. Így végződött a hétvége.

Reggel minden a szokásosan telt. Suliban a folyosón álltunk hárman, néztük az elhaladó diákokat. Kelly egyszer csak elkezdett mesélni, a hétvégi randijáról. Egy másik suliba járó focista fiúval randizott, aki az ő szavai szerint ' rohadt helyes ' .
Furcsa ma Kelly.. többször egymás után elmondja ugyan azt a mondatot a randijáról, kiemelei a fontos dolgokat, még a srác mondatait is elmondja. De az furcsább, hogy többször is ' véletlenül ' kicsit meglökte Louist, mintha magára akarja vonni a figyelmét. De barátunknak teljesen máshol jártak a gondolatai.. meg a figyelme is. És nem tudom, hogy lehet egy dolog ennél furcsább, de úgy látszik igen.
- Louis.. - szólítottam meg, majd arra nézünk amerre ő.
A folyosó egyik végében két lány állt. Az egyiknek hullámos sötétbarnás haja, a másiknak világosbarnás haja volt. Nem tudom kik ők. Kelly felé fordultam, aki érdekes arckifejezéssel nézte a két lányt. A sötétbarna hajú lány felénk pillantott.. pontosabban Louisra.
Pár másodperc után Louis visszafordult hozzánk, és úgy tett mintha semmi nem történt volna. Kelly tartotta a nem tetsző arckifejezését, én pedig kérdőn néztem felváltva rájuk.
- Azt ne mond, hogy nem emlékszel rájuk.. - nagy szemekkel nézett rám Kelly, mire megráztam a fejem. A két lány felé biccentett fejével. - a kicsit alacsonyabb - gondolt arra, aki az előbb Louist nézte, és épp most a barátnőjével nagy beszélgetést folytattak. - ő Eleanor. - a nevét érdekesen mondta.. mindegy. - a másik pedig Danielle. - a másikra néztem, ő éppen egy megvető pillantást vetett egy alsóbb évfolyamba járó lány ruhájára, majd Eleanorral nevetni kezdtek, hangosan. - borzalmasak.. a suli ' nagy menői ' . Gonoszok.. nagyon. - hmm.. Kelly nagyon nem szereti őket.
- És engem utáltak valaha is? - kérdeztem. Kelly válasza előtt, Louist nézte. Kis idő kihagyása után megrázta a fejét.
Láttam, hogy hogyan nézett rá! Úgy tesz, mint ha nem vettem volna észre.. pedig igen. Egy pillanatra is, de észrevettem! Kelly jobban kedveli Louist, mint egy barátot? Nem .. az nem lehet.
Gondolataimat elhessegettem, és a folyosón sétáló emberekre néztem.. Zayn egy barátja oldalán elment előttünk. Rám mosolygott, és kacsintott, amitől nekem is mosoly terült el arcomon. Szerencsére Kelly, és Louis ebből semmit nem vett észre.. valami hülyeségen vitáztak.

Egyik szünetben a jó idő miatt kiültünk az udvarra. A sok asztalnál, szinte mindenhol voltak.. de mi kiszúrtuk az utolsó üreset.
Furcsa ez a nap.. vagyis inkább a barátaim. Kelly egy pillanatban közeledik Louishoz, másikban veszekszik valami hülyeségen, harmadikban utálják egymást. Most is, nem egymás melletti székeken ültek, hanem én közöttük, és közben néha-néha csúnyán néznek egymásra.
Kelly hátradőlt székén, lábait az üres székre tette, és a telefonján babrált. Louis ugyanezt csinálta, csak lába a földön maradt. Én csak az udvaron nézelődtem.. diákok a fűben ülve, az asztaloknál, páran árnyékos helyen beszélgetnek, a háttérben zene szól, gondolom a sulirádió.
Tekintetem megakadt egy társaságon.. a reggel látott kép lány, az asztalon ül, a lent lévő székeken három lány ül. Felnéznek rájuk mikor magyaráznak valamit. Ezzel mutatják, hogy ők ketten a főnökök a csapatban.
Eleanor ránk nézett. Danielle felé fordult mosollyal az arcán majd leszállt az asztalról, és kecses léptekkel felénk közeledett. Ebből nem lesz jó..
Egyszerűen ledobta Kelly lábát a székről, és leült rá, majd közelebb húzódott Louishoz.
Kelly felnézett telefonjából, felvont szemöldökkel nézett a lányra. Nem tetszik neki. Eleanor egy kissé nagyképű pillantást vetett rá, majd Louishoz fordult akinek teljesen normális arckifejezése volt.
- Szia Louis. - szólalt meg Eleanor. Héé, mi is itt vagyunk! Louissal beszélgetni kezdtek. Óó, ezt a lányt már most nem bírom. Kelly egy ideig nézte őket látszott rajta, hogy ideges.. Telefonját erősebben markolta, majd úgy tett mintha talált volna a neten valami érdekeset. Viszont fél percenként fordult feléjük.. nevetgéltek, beszélgettek. Ez a lány nagyon.. nem is tudom. Nem találok rá megfelelő szavakat.
Egy kéz érintette meg a vállam. Hátrafordultam. Zayn volt az.
- Beszélhetünk? - mosolyogva kérdezte. Bólintottam, majd felálltam. Kelly felém nézett. Könyörgő, és parancsoló tekintete volt.  De gyorsan elsiettem. Nem messze voltunk az asztalunktól.
- Holnap délutánra van valami terved? - kérdezte.
- Nincs.
- Lenne kedved velem eltölteni a szabad idődet?
- Hát .. lenne. - kuncogtam a mondat végén, mire még jobban mosolyogni kezdett.
- Akkor esetleg suli után .. - bólintottam. - hétvégén lesz egy buli.. mindenki ott lesz.
- Ezt vegyem meghívásnak?
- Igen.
- Akkor igen, elmegyek. - Zayn közelebb jött, és arcon puszilt, majd eltűnt.
Megfordultam az asztalunk irányába. Louis-ék még mindig beszélgetnek.. Kelly gyilkos tekintettel nézett rám. Visszaültem melléjük. Eleanor érkezésemre felénk fordult.
- Kelly, hogy van a bátyád? - kérdezte gúnyosan.
óó.. Kelly bátyja.. Utálja, ha valaki ezzel a témával zaklatja. Főleg ilyen emberek mint Eleanor. Ebben a suliban nincs titok, főleg ilyen emberek előtt.. hányan tudják azt, hogy Kelly tesója beteg?
- Mi közöd hozzá? - szólt vissza Kelly.. Ebből nagy vita lesz. Közbe kell szólnom.
- Héé, ne kezdjétek itt a fél suli előtt..
- Mi az, te is megszólaltál csipkerózsika? - fordult hozzám Eleanor - vezetni sem tudsz. Felkelsz, és már rögtön a suli rossz fiújával lógsz? - elnevette mondata végét.
- Oké - Kelly felemelte a hangját. Páran felénk néztek - Lehet, hogy itt sokan tudják, hogy a tesóm beteg. De az, hogy Spencerről hülyeségeket állítasz, az már sok! Nem ő vezetett, hanem.. - elhallgatott. Louis kezével az asztalra csapott. Ez meg megint mi volt? -Nem az ő hibája volt! És az hogy kivel lóg.. - felém nézett, amolyan ' erről még beszélünk ' nézessél.
- Látszik, hogy ugyan olyan hülye vagy mint a bátyád. - mondta Eleanor, mire Kelly csak megrázta a fejét.
- Borzasztó vagy. - és elment. Beviharzott az épületbe. Eleanor visszament barátnőjéhez. Kelly után akartam menni, de Louis megfogta a karom, jelezve, hogy most ne. Nem lenne jó most zaklatni..
Csak néztem, ahogy beviharzik az ajtón. Egy pillanatra megáll, és valakire nézett. Megrázta a fejét, és tovább ment.
Próbáltam kiszúrni ki lehetett az, akire Kelly nézett.. és ekkor pillantottam meg Őt. Akivel összeütköztünk, a postásfiút, vagyis a szép barna szemű srácot.. Miért van az, hogy ő mindenhol ott van?


Este fél nyolc van. Egész nap nem hallottam semmit Kellyről. Üzenetet sem írt, semmit.
Félek, hogy valami hülyeséget csinált.. egész nap, csak fel alá járkáltam a szobámba, a telefonomat szorongatva.
Amikor már azt hittem, hogy tényleg nem fog hívni, egyszerűen ledobtam az ágyamra.. és megcsörrent a telefon. Ráugrottam az ágyra, és a telefon képernyőjét néztem. Kelly az. Felálltam, és felvettem.
- Mi volt ez ma Zaynnel? - kérdezte köszönés nélkül, mérgesen.
- Figyelj.. csak beszélgettünk. Holnap elmegyünk sétálni, hétvégén pedig egy buliba.
- Holnap? És vele mész bulizni? - idegeskedett - Holnap Louisnak meccse van! Megígértük neki, hogy ott leszünk!
- Hát.. most az egyszer kihagyhatom..
- És miért vele mész? Miért nem velünk?
- Mert kedvelem..
- Kedveled? Spercer, fogalmad sincs milyen ő valójában..
- Ahogy neked sem. Semmiről nem tudsz. És ha mész abba a buliba.. Louis tuti Eleanorral megy. - vágtam vissza. Kelly nem szólalt meg egy ideig.. azt hittem, már nincs vonalba.

- Rendben.. - sóhajtott. - Ha őt választod helyettünk.. elveszted a barátságunkat.


3 megjegyzés: