2013. október 17., csütörtök

9. rész


Heey!:) Előbb akartam feltenni ezt a részt, de tényleg nem volt rá időm.. szóval bocsi emberek. A következő rész fogalmam sincs mikor jön, mert teljesen le vagyok maradva az írással, mivel nincs időm. De megvan az egész történet fejben.. és jó lesz, remélem!:) Talán vasárnap jön rész.. talán!
Jó olvasást! :)


Kelly teljesen komolyan mondta azt, hogy elvesztem a barátságát. Tegnap este ez a mondata után egyszerűen rám csapta a telefont. És nem hívott vissza..
Miért hiszi azt, hogy Zayn rossz ember? Nem is ismeri! Miért ítélkeznek az emberek másokról, úgy, hogy nem is ismeri? Kelly soha nem volt ilyen. A kórházban reméltem, hogy nem változott meg.. de igen, megváltozott. Ha aggódik értem, fogja fel, nem vagyok kicsi..

Reggel mikor kiléptem a ház elé meglepődtem. Ezek szerint Louist ellenem haragította. Hát nem ő a legjobb barátnő?
Megráztam fejem, és elindultam egyedül a suliba. Régen is, mindig együtt mentünk, csak ritkán külön.
Régen mindig egyedül mentem.. amikor még nem voltunk barátok.

A suli folyosóján folyt az élet, szokás szerint. Órára sietők, könyveket, füzeteket szorongató diákok, akik valószínűleg a közelgő dolgozatra tanulnak. A 'menőbbek' - név szerint Eleanor, és Danielle - a szokásos helyükön álltak, és nevettek. Hogy ezek min nevetnek állandóan.. ja megvan. Másokon. Miért olyan jó folyton másokon nevetni?
Gondolataimból a mellettem elhaladó két 'barátom' tekintete ébresztett fel. Csöndben mentek, nem szóltak hozzám, csak néztek. Miután elmentek mellőlem, utánuk fordultam. Vissza sem néztek, csak siettek..
Percekig álltam a folyosón álltam a folyosón földbe gyökerezett lábakkal, amikor is valaki megérintette vállam.
Megfordultam, és Zayn-el találtam magam szemben.
- Akkor áll a ma délután? - kérdezte.
Abban a percben nem tudtam semmit válaszolni. Csak a barátaim.. vagyis a volt barátaimon jártak az eszem.
Zayn összehúzott szemöldökkel nézett rám, majd mielőtt bármit is kérdezett volna, bólintottam, és kissé elmosolyodtam, ami az igent jelentette. Még mindig áll a délután.

A nap lassan telt. És unalmasan. Lassan, és unalmasan.
A suli előtt várok Zaynre.. épp őt emlegettem magamban, amikor is megérkezett mellém.. és egy másik fiú.
Kérdőn néztem rá. Úgy tudtam, ketten leszünk..
- Ő itt Jack. Eljön velünk egy darabig. - mutatta be a fiút. Ismét nem szóltam, csak bólintottam.
Sétálni kezdtünk. A park végénél járunk, de engem alig vontak bele a beszélgetésekbe.
Kezdtem unatkozni, és fölöslegesnek érezni magam. Már-már ott tartottam, hogy közbeszólok, vagy elmegyek, amikor is egy érdekes téma csapta meg a fülem.
- Figyelj haver.. - kapott oda a fejéhez - most jutott eszembe, Zack azt üzente, hogy mondjam meg, hogy csak ma tudja oda adni a cuccot.
A cuccot? Mi a Fene?
Zayn megállt a ' cucc ' szó hallatán. Mintha haragos pillantást vetett volna rá barátjára.
- Ember, ezt nem most kellett volna mondanod.. - biccentett felém. Jack amolyan üres fejű pillantással nézett rám. Hát persze, valószínűleg annyit beszéltek, hogy el is felejtette, hogy itt vagyok én is. Zayn felém fordult.
- El kéne mennünk valahova. Nem sok idő, csak oda ad valamit az egyik haverom, amivel már régóta lóg. - mosolygott halvány. Ismét hallgattam, és bólintottam. Jobban láttam nem szólni..

A már túl hosszúnak tűnő séta befejeződött. Nem tudom merre vagyunk.. a városnak ezen a részén még nem jártam.
Úgy néz ki .. Mint London sötétebbik része.
Későre járt. Senki nem említette nekem, hogy ilyen messze lesz a találkozó!
Egy nagyobb sikátorba sétáltunk be. A két fiú mögött lépkedtem félve, míg ők nagy, bátor lépésekkel haladtak előre. Elakartam engedni Zayn kezét, de amikor kicsit is megpróbáltam lazítani a kézfogásból, csak jobban szorította. Nagy levegőt vettem, és egy erős löket segítségével magam elé rántottam. Ijesztő volt a tekintete. Szemei sötétek.. és .. hű, nagyon akarja azt a ' cuccot '.
Kérdőn nézett rám, majd megráztam a fejem. Nem mertem neki semmit mondani.
A sikátor végébe érve egy kisebb társasághoz értünk. Nem ismertem őket, de kitudtam szúrni ki is az a Zack. Magas, szőkés hajú, és izmos.. és mindenki körülötte beszélget, vagyis ő a társaság központja.
Zayn csak most engedte el a kezemet, majd jókedvűen kezet fogtak - Jack-el együtt - Zack-el. Ahogy látom régóta ismerik egymást, rögtön beszélgetni kezdenek.. majd jött az, amit nagyon nem akartam.. észrevettek engem is.
- Na, haver, új barátnőd van? - tekintetét végigvezette rajtam. Tipikus nagy csajozó, piás, drogos, nagymenő srác. Undorodom az ilyenektől.
Zayn kissé büszke mosollyal az arcán bólint. Várjunk csak! Én nem vagyok a barátnője.. legalább is, nem kérdezte meg tőlem, hogy leszek-e a barátnője.. vagy amit szoktak ilyenkor az emberek... Közelebb jött hozzám. Derekamnál fogva magához húzott, és hajamba puszilt.. majd a nyakamba. Gyorsan eltávolodtam tőle, de a haverjai már elkezdtek nevetni.
- Oké, nem fogok nektek műsort tartani. Zack, oda adtam a pénzt, most kérem, ami az enyém.. - mondta határozottan Zayn. Zack még mindig azzal az undorító mosolyával bólintott, és előhúzott egy kis zacskód a zsebéből.. te jó ég.. ez fű!
Ijedtem néztem Zaynre, aki épp átvette a csomagot.. most már mindent értek.
- Maradjatok még egy kicsit. - mondta a társaság valamelyik tagja, majd elindultak. Zayn is indult, de újból magam elé rántottam.
- Nem baj, ha elmegyek?
- Nem. De áll a szombat, ugye? - nagy szemekkel nézett rám. Nem tudom azért, mert kedvel, vagy csak mert már nagyon hiányzik neki a drog.
Féltem tőle. Eddig nem, de most igen. Még két ember itt állt mellette - az egyik Jack. Egész nap Zayn nyakán lóg .. - , és ha most elutasítom, akkor azt meghallják.. van okom tőlük is félnem. Ezek simán bántanának egy lányt. Vajon mit csinálnának, ha azt mondanám Zayn-nek, hogy nem? Megvernének? Vagy.. megerőszakolnának? te jó ég ..
Soha nem néztem volna ki ezt Zaynből.. Mióta ilyen? Lehet, hogy nem régóta? De akkor hogy-hogy ilyen jóban van Zack.-el? Akin azért eléggé látszik, hogy nagy kutya a drogkereskedésben. Esetleg már régóta ilyen? Nem emlékszem rá.. de így nem is juthat semmi az eszembe, mert Kelly, és Louis nem mesélt semmit!
Francba! Most mit csináljak? Egyre jobban félek.
Túl sokat gondolkoztam.. mondanom kell valamit. Ami most, ebben a környezetben, ezeknek az - ijesztő - emberek társaságában, a legjobb..
- Igen.

Komizzatok, és pipáljatok! pár komi után jön a következő rész. :)

1 megjegyzés: